Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

چشم انداز ، ماموریت ، خط مشی

چشم انداز سازمان (Vision)

ما می کوشیم با کسب جایگاه شایسته صنفی در کشور بعنوان یکی از ۵۰ شرکت برتر صنعتی طی ۵ سال آینده به رویای پیشرفت علمی و اجرایی خود جامه عمل بپوشیم. ما برآنیم به عنوان یکی از شرکتهای مهندسی پیشرو ، در زمینه طراحی ، توسعه و ارائه محصولات نوین (در و پنجره آلومینیومی / نما آلومینیومی) طی ۳ سال آینده پیشتاز باشیم. تحقق صادرات انواع در و پنجره آلومینیومی و محصولات نما آلومینیومی طی ۵ سال آینده  به کشورهای منطقه و براساس استاندارد CE ، چشم انداز دیگر شرکت مهندسی نما پنجره نیکان است.

ماموریت (Mission)

شرکت مهندسی نما پنجره نیکان با بهره گیری از پرسنل مجرب فنی و تجهیزات اجرایی مناسب به عنوان یکی از شرکت های مهندسی پیشرو در زمینه طراحی ، ساخت و نصب انواع درب و پنجره دو جداره ، نما شیشه ای و  اجراء نماهای آلومینیومی کامپوزیت پنل و نرده های استنلس استیل و آلومینیوم فعالیت می نماید. این شرکت مهندسی در راستای تحقق خواسته های کمی و کیفیتی مشتریان با اهتمام به یادگیری سازمانی ، بهبود مستمر فرآیندها، خلاقیت، نوآوری و توجه به رشد اقتصادی ، در فرآیندی ارزش آفرین و سود آور به ارائه محصولات و خدمات نوین و باکیفیت می پردازد.

ارزش های محوری

ارزش‌های محوری حاکم بر فعالیت‌ حرفه‌ای شرکت مهندسی نما پنجره نیکان بر اصول ذیل بنیان نهاده شده است:

  • مشتری مداری و کسب میزان بالای رضایت مشتریان از طریق ارتقاء سطح کیفی خدمات / محصولات و تحویل به موقع.
  • توجه ویژه و بایسته به منابع انسانی سازمان به عنوان ارز‌شمندترین سرمایه ها و توسعه منابع انسانی از طریق آموزش های مداوم،  نظام مدیریت مشارکتی و نظام انگیزشی.
  • کارگروهی و وحدت تیمی.
  • مدیریت دانش ، خلاقیت و نوآوری.
  • همگامی با استانداردهای فنی و مدیریتی روز دنیا و پایبندی به استقرار ، اجراء و توسعه آنها در سازمان.
  • بهبود مستمر سیستم‌ها و بهسازی فرآیندهای شرکت بمنظور ارزش افزایی و کاهش اتلافات.
  • بکارگیری فن آوری‌ و تکنولوژی های روز دنیا در طراحی ، تولید و عرضه محصولات.
  • رعایت موازین حرفه ای از قبیل امنیت اطلاعات و اسرار ، نظم و قانون گرایی ، امانتداری.
  • برقراری ارتباطات و تعامل مناسب و موثر با کلیه ذینفعان سازمان (مشتری ، پیمانکاران ، جامعه و …).
  • حس مسئولیت پذیری اجتماعی و پاسخگو

نیات استراتژیک

این شرکت مهندسی صنعتی در راستای دستیابی به اهداف خود در صنعت ساختمان ؛ استراتژی های اجرایی ، مشارکت در طراحی ، توسعه بازار و نوآوری را بشرح ذیل مد نظر قرار داده است:

  • مشارکت با شرکتهای طراحی خارجی واجد شرایط به منظور کاهش ریسک طراحی پروژه های در دست اجرا و ارتقاء سطح انتقال تکنولوژی و تجربیات به شرکت.
  • رشد و گسترش بازار مصرف محصولات و خدمات با توسعه بازاریابی ، فروش و افزایش سهم بازار.
  • ایجاد تنوع محصولات و خدمات با تکیه بر فن آوری های نوین ، گسترش طرحهای R&D (تحقیق و توسعه) و الگوبرداری از شرکتهای برتر داخلی و خارجی.
  • طراحی واستقرارچهارچوب های لازم برای اجراء مدیریت هزینه و سود در کلیه واحدهای اجرایی و ستادی.
  • ایجاد وتوسعه سیستمهای مهندسی فروش ، مهندسی ساخت و تولید ، برنامه ریزی و کنترل پروژه ها.
  • برنامه ریزی جامع توسعه منابع انسانی.
  • ایجاد و توسعه سیستمهای یکپارچه اطلاعات مدیریت در سطوح شرکت.
  • استقرار و بکارگیری استانداردهای مدیریتی به منظور ایجاد اطمینان در مشتریان در زمینه رسیدگی به شکایات ، صادرات محصول ، ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان ، کاهش آلودگی محیط زیست (آب ، هوا و خاک) ، پیشگیری و حذف آن.
  • همکاری موثر با ارائه دهندگان خدمات با کیفیت و بهره گیری از پیمانکاران اجرایی مناسب در فعالیتهای ساخت ، تولید و نصب در پروژه ها .

                                                            

خط مشی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008)

شرکت مهندسی نما پنجره نیکان با بهره گیری از پرسنل مجرب فنی و تجهیزات اجرایی مناسب به عنوان یکی از شرکت های مهندسی پیشرو در زمینه طراحی ، ساخت و نصب انواع درب و پنجره دو جداره ، نما شیشه ای و  اجراء نماهای آلومینیومی کامپوزیت پنل و نرده های استنلس استیل و آلومینیوم فعالیت می نماید. این شرکت مهندسی بمنظور ارتقاء سطح کیفیت محصولات و خدمات ، حفاظت از محیط زیست و تامین ایمنی صنعتی کارکنان در فرآیندهای کاری خود؛ نسبت به استقرار ، اجراء ، نگهداری و بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر الزامات استاندارد ISO 9001:2008 اقدام نموده و با تعهد به اصول و مبانی سیستم مدیریت کیفیت و نیز ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات ملی و صنعتی کشور در زمینه فعالیتهای کاری ، اصول استراتژیک به شرح ذیل را سرلوحه فعالیت های کاری خود قرارداده است :

  • مشتری مداری و کسب میزان بالای رضایت مشتریان از طریق ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات و تحویل بموقع.
  • ایجاد تنوع محصولات و خدمات با تکیه بر فن آوری های نوین ، گسترش طرحهای R&D (تحقیق و توسعه) و الگوبرداری از شرکتهای برتر داخلی و خارجی.
  • رشد و گسترش بازار مصرف محصولات و خدمات با توسعه بازاریابی و فروش.
  • توسعه منابع انسانی از طریق آموزش های مداوم ،  نظام مدیریت مشارکتی و نظام انگیزشی.
  • ایجاد محیط ایمن و سالم جهت کارکنان و کلیه ذینفعان با رعایت کامل اصول و  قوانینمربوطه.
  • بهبود مستمر کیفی ، کاهش دوباره کاریها و رسیدن به ضایعات و نقص  صفر در کیفیت ،  کاهش میزان ریسکهای ایمنی، کاهش آلودگی محیط زیست (آب ، هوا و خاک) و پیشگیری و حذف آن.
  • همکاری موثر با ارائه دهندگان خدمات با کیفیت و بهره گیری از پیمانکاران مناسب در اجراء فعالیتهای ساخت و نصب در پروژه ها .
  • بهینه سازی مصرف مواد ، مصالح و انرژی ؛ جلوگیری از اتلاف انرژی و مدیریت چرخه بازیافت .

 

کلیه پرسنل از طریق آموزش های لازم موظف به آشنا شدن و درک عناصر و الزامات سیستم مدیریت  کیفیت ، همکاری در اجرای آن و رعایت عناصر آن در فعالیت های مرتبط می باشند .

مسئولیت طرح ریزی ، استقرار ، هدایت و نظارت بر حسن اجرای سیستم مدیریت کیفیت و استفاده از تمامی امکانات شرکت به عهده نماینده تام الاختیار مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت واگذار شده است. همچنین جهت تناسب کامل خط مشی کیفیت با فعالیت های شرکت ، این سند در جلسات بازنگری مدیریت با  همکاری نماینده مدیریت و سایر مدیران مورد بازبینی و در صورت لزوم بازنگری قرار می گیرد .

اینجانب نیز ضمن پیگیری مداوم فعالیتها ، با ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت استقرار یافته در فواصل معین بر اثر بخشی این سیستم و بهبود مداوم اثربخشی نظارت خواهم نمود و در غیاب اینجانب نماینده مدیریت مسئولیت انجام این مهم را برعهده دارد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.