فرآیند مهندسی فروش

دپارتمان مدیریت مهندسی فروش نیکان براساس دانش روز مدیریتی، بهره گیری از ابزارهای موثر تبلیغاتی و با جمع آوری اطلاعات مشتریان، اقدام به ثبت مشخصات و نیازمندی های دقیق ایشان در سیستم ارتباطی با مشتریان (CRM) نموده و فعالیت های مهندسی فروش را به نحوی موثر پیگیری می نماید. مشتری مداری و تعامل صادقانه با مشتری از رئوس وظایف دپارتمان فروش است.

در این دپارتمان با ارائه اطلاعاتی جامع در مورد کلیه محصولات و خدمات به مشتریان از طریق کاتالوگ ها، بروشورها، وب سایت، شبکات اجتماعی و نمونه های شاهد، مشتریان جهت انتخاب مناسب ترین محصولات به لحاظ کیفیتی و توجیه اقتصادی راهنمایی می شوند و خواسته های نهایی ایشان جهت تبدیل به مشخصات فنی اخذ می شوند. کارشناسان فنی فروش با بکارگیری نرم افزاهای مناسب طراحی نما و پنجره نظیر LOGIKAL ، AUTOCAD ،۳D MAX،  طراحی، تیپ بندی محصولات، محاسبات اقلام مورد نیاز و شیشه مصرفی در پروژه ها را به انجام می رسانند. نرم افزارهای تخصصی دپارتمان فروش بدون خطا در محاسبات، دارای توانایی طراحی نما و پنجره پیچیده، بهینه سازی برش پروفیل، محاسبات دقیق قیمت، صدور پیش فاکتور و قرارداد بوده و تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام می رسانند.